rider
Rider w formacie : pdf doc odt
wymagania sprzętowe
- mikser nagłośnieniowy
- min. 24 kanały
- insert na każdy kanał
- min. 6 auxów (w wypadku braku stołu monitorowego min. 8 wysyłek aux pre-fader)
- czteropunktowa korekcja (dwa parametryczne środki)
- mikser monitorowy
- 4 tory monitorowe
- min. 5 monitorów 300W (15``+ HF)
- mikser min. 24 kanały
- insert na każdy kanał
- czteropunktowa korekcja (dwa parametryczne środki)
- na każdą linię monitorową niezależny tercjowy equlizer znajdujący się na scenie!!!
- procesory dźwięku
- kompresory:
min. DBX 166, ALTAIR perkusja ? 4 kanały (wskazane, lecz nie wymagane bezwzględnie kompresory na wokale min. DBX 1066 ? 4 kanały)
- bramki:
min. DBX 1074, DRAWMER, ALTAIR ? 4 kanały
- stereofoniczny korektor tercjowy wpięty na insert wyjścia stołu frontowego:
min. DBX 1231, ALTAIR, Klark-Teknik DN 360
- efekty:
min. Lexicon, Yamaha lub TC Electronic
- Dla perkusisty wskazany jest podest o wymiarach min. 3m na 2m o wysokości 60cm.
- Miejsce dla realizatora dźwięku powinno znajdować się na wprost sceny, w odległości min. 15m, wskazany podest o wysokości 30 cm.
- System nagłośnienia frontowego o mocy adekwatnej do przewidywanej ilości uczestników koncertu musi być wolny od przydźwieków, brumienia, trzasków i szumów oraz zestrojony przed przyjazdem zespołu. (mile widziane firmowe systemy Line Array)
- Zespół musi mieć możliwość dojazdu samochodami do sceny, w innych wypadkach Organizator musi zapewnić ekipę do przeniesienia sprzętu z samochodu na scenę i po koncercie do samochodu.
- Zespół powinien mieć do swojej dyspozycji garderobę do przebrania, a udostępnione pomieszczenie powinno być zamykane by pozostawione tam przedmioty były bezpieczne.
- Zasilanie sceny z uziemieniem oraz ochroną przeciwporażeniową!!
Wszystkie odstępstwa od niniejszego rider`a bezwzględnie muszą być ustalone z zespołem.
KONTAKT: Zbigniew Perliński 0-606-673-751
LISTA SYGNAŁÓW WEJŚCIOWYCH |
---|
NUMER | INSTRUMENTY | MIKROFONY | INSERTY |
1 | STOPA | Firmowy zestaw mikrofonów perkusyjnych. Preferowane: Shure, Audio Technica, Beyerdynamic, EV Stopa ? mikrofon wielkomembranowy Hi Hat oraz Overhead`y- mikrofony pojemnościowe | kompresor |
2 | WERBEL 1 | kompresor |
3 | WERBEL 2 | kompresor |
4 | TOM 1 | gate |
5 | TOM 2 | gate |
6 | TOM 3 | gate |
7 | TOM 4 | gate |
8 | HI HAT | |
9 | OVER-HEAD LEWY | |
10 | OVER-HEAD PRAWY | |
11 | GITARA BASOWA | XLR, DiBox | kompresor |
12 | GITARA PROWADZĄCA | Jack, DiBox | |
13 | KLAWISZ L | Jack, DiBox | |
14 | KLAWISZ P | Jack, DiBox | |
15 | WOKAL KLAWISZ | Sm58, Beta58 | |
16 | WOKAL SOLISTA (BARTEK) | Sm58, Beta58 | ew. kompresor |
17 | WOKAL SOLISTKA (IWONA) | Sm58, Beta58 | ew. kompresor |
18 | WOKAL GITARA BASOWA | Sm58, Beta58 | ew. kompresor |
19 | WOKAL GITARA PROWADZĄCA | Sm58, Beta58 | ew. kompresor |
20 | FX L | | |
21 | FX P | | |
22 | | | |
23 | | | |
24 | | | |
Tutaj przedstawiamy plan sceny.
Rider w formacie : pdf doc odt